Pages

Labels

Sunday, May 19, 2019

Latihan Dan Ulangkaji Tingkatan 2


Welcome to your REVISION and EXERCISE page for Form 2. Congratulations for being able to reach this page. It certainly shows that you are taking your lessons seriously. Therefore, I wish you ALL THE BEST.

Tahniah kepada anak-anak pelajar Madrasah Taklimiah Khairiah Tok Keling Tingkatan 2 yang tiba ke laman blog ini! Tibanya anda di sini menunjukkan bahawa anda seorang pelajar yang dalam proses mencapai kejayaan bukan sahaja dalam matapelajaran tetapi pekerjaan dan kehidupan masa depan anda! 


TAHNIAH!

Bagi membolehkan anda menjawab Peperiksaan Pertengahan Tahun dan mana-mana peperiksaan yang akan anda tempuhi di masa-masa akan datang, di sini saya sediakan beberapa bentuk panduan, penerangan dan latihan-latihan yang perlu anda lakukan di rumah.

Apa yang anda perlukan adalah BUKU SCRAP anda dan pen/pencil. 

Pertama sekali (First of all), PPT anda adalah mengikut format Peperiksaan Bahasa Inggeris Ting. 3 yang baru. Untuk melihat CONTOH FORMAT kertas peperiksaan anda, anda boleh ke laman Ulangkaji dan Latihan Tingkatan 3. Di laman ini saya hanya menyediakan latihan-latihan yang anda perlu lakukan serta panduan menjawab soalan peperiksaan sahaja.

Latihan Part 1 : Click HERE
Latihan Part 2 : Click HERE

No comments:

Post a Comment